Świąteczne dekoracje

W tym roku zaczęłam odrobinę wcześniej przygotowywanie ozdób wiosenno-świątecznych. Posiałam kiełki rzeżuchy, zebrałam pierwsze bazie i z radością obserwowałam jak kiełkują zasiane wczesniej zioła w doniczkach na parapecie. Mąż kupił śliczne tulipany, a kiedy zjedzona rzeżucha i zwiędłe kwiatki przestały gościć na naszym stole pomyślałam o czymś nowym. Kiedys widzialam świetny pomysł na zasianie rzeżuchy w bardzo ekologicznym pojemniku- skorupce jajka. Zawsze przypominałam sobie o tym kiedy było już za pozno na uzyskanie ładnych kiełków. W tym roku zaczęłam zbierać co ładniejsze skorupki dużo wczeniej i zaczęłam moją uprawę:)

Prosty pomysł a na efekty nie trzeba czekać długo:

Na naszym ogrodzie niestety nie rośnie zbyt ładna trawa, teren jest mocno zawilgocony – być może przez rurę odpływową z rynny, która biegnie podobno pod trawnikiem do końca działki. Ale jest jeden plus – mam dużo ładnego mchu, który postanowiłam wykorzystać jako bazę do moich jajek. Na podstawe dekoracji nadała się ceramiczna forma na tarte, na to trochę mchu i mam swoją mała prywatną rzeżuchową dżunglę:)

Na stoliku zagościł bukszpan i forsycja:

 Wesołych i radosnych Świąt Wielkanocnych życzy Fajna Ferajna:)

Dodaj komentarz